Senior marketing konsulent Aino Gro Abrahamsen, Danske Bank
Nan Kofoed har en stærk forretningsforståelse. Hun er utrolig stærk både i valg af rette set up, i gennemførelsen af de kvalitative interview samt i rapporteringsfasen, hvor konklusioner og anbefalinger gøres relevante og relateres til de problemstillinger, der er i fokus hos os.
De vigtige input som fremkommer via en altid kompetent analyse, er operationaliserbare og anvendelige i vores videre arbejde.
Insight director Niels Blichfeldt, Carlsberg A/S
Vi samarbejder med KoZo Consult om internationale kvalitative undersøgelser, både ifm. produktudvikling, marketing og generelle markeds- og holdningsundersøgelser.
Med KoZo Consult har vi en stærk samarbejdspartner, som altid formår at skabe værdifuld viden for os. Særligt vigtigt er evnen til at analysere og fortolke resultater fra mange forskellige kulturer, og til at omsætte disse resultater til konkrete og anvendelige anbefalinger.
Kommunikationsmedarbejder Katrine Thostrup Thomsen, SAMPENSION
Jeg har arbejdet sammen med Nan fra KoZo Consult mange gange i forbindelse med både kvalitative og kvantitative undersøgelser. Og altid får jeg god sparring og input til, hvordan undersøgelserne kan gribes an. Men det vigtigste er, at jeg er helt tryg ved, at alt bliver udført, som det skal, og selvfølgelig til tiden.